Topper har siat i framtiden. PES gör comeback säsong 4 och vinner :)
Hehe jasså det tror han ?Jaja undrar i vilken spåkula han har sett den framtiden :)
Ja ja... jag råkade skriva fel och titulera dig mästare av säsong 4.Skyller på tidig morgon och att jag inte var vaken riktigt.Nu står det rätt (båda ställena)
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Topper har siat i framtiden. PES gör comeback säsong 4 och vinner :)
Hehe jasså det tror han ?
Jaja undrar i vilken spåkula han har sett den framtiden :)
Ja ja... jag råkade skriva fel och titulera dig mästare av säsong 4.
Skyller på tidig morgon och att jag inte var vaken riktigt.
Nu står det rätt (båda ställena)
Skicka en kommentar