måndag 3 augusti 2009

Säsong 5 och EASHL

Släppet av NHL10 närmar sig med stormsteg och med det starten av säsong 5 och den fortsatta utvecklingen av EASHL och vårat lag där Absolut.

Är du intresserad av att vara med i ligan och/eller EASHL så registrera dig på forumet och anmäl dig!

Du gör det här