torsdag 25 december 2008

Vilka går till finalen?

Nu är det dags...

Anaheim mot Pittsburgh
Dallas mot Montreal
Semifinalerna är här!

tisdag 16 december 2008

2 av 4...


Två lag är klara för semi-final säsong 3...
Vilka lag följer med RealdaLimans Pittsburgh och Nilfisk 47's Montreal till semi?

Svaret får du inom kort här på Swedleague!

måndag 15 december 2008

Mo Bling Bling fo' da player


Awards!

Från och med säsong fyra kommer vi i Swedleague dela ut priser efter genomförd säsong.
Nu är det inget fancy-pancy i form av pråliga plastpokaler som skickas hem till dig per post utan mycket snyggare, bättre och smidigare digitala priser.

Du hittar mer info och sneakpreviews av dom HÄR

En hög med omröstningar...

...finns nu uppe på forumet

Gör din röst hörd !

söndag 14 december 2008

Should i stay och should i go...

Då var det dags...

...att välja lag till säsong 4
Tråden finns HÄR
och vi har till 22/12 på oss

fredag 12 december 2008

FreLörSön...


Glöm inte bort att anmäla dig!

Här är tråden där vi anmäler oss för säsong nummer 4
(Glöm inte heller att anmäla dig till 2 on 2 cup)

Söndag 22.00 stänger vi dörrarna...

onsdag 10 december 2008

EA Centralstationen Stockholm


Passerade förbi Centralstationen i Stockholm igår. Där hade EA bunkrat upp med ca 100 Xbox 360 och massor med plattskärmar. Man kunde bland annat lira NHL 09, FIFA 09 och Dead Space.

Mera kläder...


Då var det dags för fler jerseys i NHL 09

EA har släppt koden för dom officiella tredje tröjorna säsongen 08/09
Du hittar koden HÄR

tisdag 9 december 2008

Philadelphia Flyers VS. Dallas Stars

Kvartsfinal 2 spelas ikväll där Philadelphia Flyers åter igen gästar Dallas Stars i American Airlines Center. Flyers är taggade att kvittera ställningen i kvartsfinalen medan Stars kommer göra allt i sin makt att utöka ledningen. Pucknedsläpp ca 22:00 - Följ matchen Live på XBL!

måndag 8 december 2008

Report to duty!

Anmälan till säsong 4
Nu är tråden uppe där vi anmäler oss för säsong nummer 4

(Glöm inte heller att anmäla dig till 2 on 2 cup)

Dallas Stars VS. Philadelphia Flyers

Den första kvartsfinalen mellan Dallas Stars och Philadelphia Flyers spelas måndag den 8/12 med nedsläpp ca 22:00.

Flyers är för första gången i kvartsfinal och gästar Stars i American Airlines Center.

söndag 7 december 2008

Tonight at Scotiabank Place.....

Ikväll i Scotiabank Place så spelas den första matchen i den öppna kvartsfinalen mellan Ottawa - Montreal. Nedsläpp beräknas till ca 20:00. Ska favoriterna Ottawa (Enligt experttipparna) klara av att ta sig till semifinal för tredje säsongen i rad?

Slutspel

Lite dött hittills i slutspelet. Anaheim har ledningen med 2-0 i matcher efter dubbla hemmamatcher. Resultaten var jämnare än förväntat då Tampa Bay har vässat slutspelsformen.

lördag 6 december 2008

Nyheter på förstasidan

Från i med idag kommer första sidan på Swedleagues hemsida innehålla ett enkelt uppdaterbart nyhetsflöde.