måndag 3 augusti 2009

Säsong 5 och EASHL

Släppet av NHL10 närmar sig med stormsteg och med det starten av säsong 5 och den fortsatta utvecklingen av EASHL och vårat lag där Absolut.

Är du intresserad av att vara med i ligan och/eller EASHL så registrera dig på forumet och anmäl dig!

Du gör det här

tisdag 21 april 2009

Prisomröstning


Gå in på forumet och lägg din röst för vem som ska få MVP och WIP priserna nu...

onsdag 15 april 2009

onsdag 1 april 2009

Nu kan man Regga

Slutspelsträdet och registrering är nu tillgänglig.

Följ finalserien här:
Slutspelet Säsong 4

måndag 23 mars 2009

Ny omröstning uppe

Säsongsformatet är frågan att ställning till.
Du hittar omröstningen HÄR

Den är öppen tom. nästa måndag (30/3)

onsdag 18 mars 2009

Öka takten sista kvarten...



Uppsamlingsveckan är snart här...


Skriv upp dig HÄR

onsdag 4 mars 2009




Har nu kommit hem från min två veckors semester och det känns som det är en del att fixa. Jag kommer beta igenom "felregistrerade matcher" tråden och fixa detta. Men är det något annat som strular, t.ex att ni ej kan skriva kommentarer, skriv gärna då dessa i denna tråd så skall jag fixa dem snarast.

Har inte haft koll på sidan (utom att jag en gång fixade bort en felreggad match) så få mig gärna upp till speed med ett inlägg här eller maila mig på darkowade@swedleague.se