Släppet av NHL10 närmar sig med stormsteg och med det starten av säsong 5 och den fortsatta utvecklingen av EASHL och vårat lag där Absolut.
Är du intresserad av att vara med i ligan och/eller EASHL så registrera dig på forumet och anmäl dig!
Du gör det här
måndag 3 augusti 2009
tisdag 21 april 2009
onsdag 15 april 2009
onsdag 1 april 2009
måndag 23 mars 2009
Ny omröstning uppe
Säsongsformatet är frågan att ställning till.
Du hittar omröstningen HÄR
Den är öppen tom. nästa måndag (30/3)
Du hittar omröstningen HÄR
Den är öppen tom. nästa måndag (30/3)
onsdag 18 mars 2009
onsdag 4 mars 2009
Har nu kommit hem från min två veckors semester och det känns som det är en del att fixa. Jag kommer beta igenom "felregistrerade matcher" tråden och fixa detta. Men är det något annat som strular, t.ex att ni ej kan skriva kommentarer, skriv gärna då dessa i denna tråd så skall jag fixa dem snarast.
Har inte haft koll på sidan (utom att jag en gång fixade bort en felreggad match) så få mig gärna upp till speed med ett inlägg här eller maila mig på darkowade@swedleague.se
