onsdag 4 mars 2009




Har nu kommit hem från min två veckors semester och det känns som det är en del att fixa. Jag kommer beta igenom "felregistrerade matcher" tråden och fixa detta. Men är det något annat som strular, t.ex att ni ej kan skriva kommentarer, skriv gärna då dessa i denna tråd så skall jag fixa dem snarast.

Har inte haft koll på sidan (utom att jag en gång fixade bort en felreggad match) så få mig gärna upp till speed med ett inlägg här eller maila mig på darkowade@swedleague.se

Inga kommentarer: