fredag 12 december 2008

FreLörSön...


Glöm inte bort att anmäla dig!

Här är tråden där vi anmäler oss för säsong nummer 4
(Glöm inte heller att anmäla dig till 2 on 2 cup)

Söndag 22.00 stänger vi dörrarna...

Inga kommentarer: