onsdag 14 januari 2009

Mästare säsong 3


Grattis PES86 Swe - Anaheim Ducks


Så var finalen färdigspelade, mästaren utsedd.

Röken har lagt sig, handskarna ligger på tork, rören har fettats in och PES som GM för Anaheim Ducks kan titulera sig Swedleaguemästare säsong 3!

3 kommentarer:

Whillis sa...

Topper har siat i framtiden. PES gör comeback säsong 4 och vinner :)

PES86 Swe sa...

Hehe jasså det tror han ?

Jaja undrar i vilken spåkula han har sett den framtiden :)

TopperHarley 77 sa...

Ja ja... jag råkade skriva fel och titulera dig mästare av säsong 4.

Skyller på tidig morgon och att jag inte var vaken riktigt.

Nu står det rätt (båda ställena)