fredag 23 januari 2009

www.swedleague.se

Nu har vi äntligen flyttat till vår domän. Alla detaljer på sidan är inte klara riktigt ännu, men det får vi leva med. Ny design, nya funktioner, som t.ex möjligheten att ladda upp videoklipp och knyta dem till specifika matcher.

Utökad statistik under tabellen för säsong 4 och massa trevlig info om varje spelad match.

Swedleague har tagit ytterliggare ett steg framåt.

1 kommentar:

marcuspresident sa...

Snygg gammal 70-talstapet det diggar en sjuttitalist som jag :)

Bra jobbat Wady!