måndag 26 januari 2009

Omröstningen avbruten.

För att inte devalvera värdet av redan spelade matcher och inte starta en trend med omröstningar som påverkar pågående ligaspel så är omröstningen avbruten och borttagen. Detta får istället bli en läxa för kommande säsonger att diskussioner av detta slag skall ske innan ligastart.

Lycka till med ligaspelet.

Swedleague - Bättre än någonsin!

Inga kommentarer: