skip to main
|
skip to sidebar
onsdag 10 december 2008
EA Centralstationen Stockholm
Passerade förbi Centralstationen i Stockholm igår. Där hade EA bunkrat upp med ca 100 Xbox 360 och massor med plattskärmar. Man kunde bland annat lira NHL 09, FIFA 09 och Dead Space.
1 kommentar:
Nliman
sa...
Då säger jag bara en sak: Vad gör du i Stockholm, Wade? :P
10 december 2008 kl. 17:41
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Arkiv
augusti 2009
(1)
april 2009
(3)
mars 2009
(3)
januari 2009
(7)
december 2008
(14)
1 kommentar:
Då säger jag bara en sak: Vad gör du i Stockholm, Wade? :P
Skicka en kommentar