onsdag 10 december 2008

EA Centralstationen Stockholm


Passerade förbi Centralstationen i Stockholm igår. Där hade EA bunkrat upp med ca 100 Xbox 360 och massor med plattskärmar. Man kunde bland annat lira NHL 09, FIFA 09 och Dead Space.

1 kommentar:

Nliman sa...

Då säger jag bara en sak: Vad gör du i Stockholm, Wade? :P