söndag 7 december 2008

Tonight at Scotiabank Place.....

Ikväll i Scotiabank Place så spelas den första matchen i den öppna kvartsfinalen mellan Ottawa - Montreal. Nedsläpp beräknas till ca 20:00. Ska favoriterna Ottawa (Enligt experttipparna) klara av att ta sig till semifinal för tredje säsongen i rad?

1 kommentar:

Nliman sa...

Experterna har haft fel hela säsongen verkar det som! Oväntade men roliga vinster för Montreal!