skip to main
|
skip to sidebar
måndag 8 december 2008
Dallas Stars VS. Philadelphia Flyers
Den första kvartsfinalen mellan
Dallas Stars
och
Philadelphia Flyers
spelas måndag den 8/12 med nedsläpp ca 22:00.
Flyers är för första gången i kvartsfinal och gästar Stars i American Airlines Center.
1 kommentar:
Rliman
sa...
Äntligen ;)
Jag kommer ha boxen igång och följa denna match.
8 december 2008 kl. 09:12
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Arkiv
augusti 2009
(1)
april 2009
(3)
mars 2009
(3)
januari 2009
(7)
december 2008
(14)
1 kommentar:
Äntligen ;)
Jag kommer ha boxen igång och följa denna match.
Skicka en kommentar