måndag 8 december 2008

Report to duty!

Anmälan till säsong 4
Nu är tråden uppe där vi anmäler oss för säsong nummer 4

(Glöm inte heller att anmäla dig till 2 on 2 cup)

5 kommentarer:

Rliman sa...

Ska bilden föreställa en puck eller ett piller!? :D

TopperHarley 77 sa...

Jag googlade bara på numbers och 4 och tyckte den här såg ok ut...

Hur maskerar man länkarna med text?

Svara på det din grafiker ;)

Rliman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Rliman sa...

Gör ett nytt försök. Det gick inte se min källkod. Blev ju en maskerad länk istället :)

< a href=" adressen " > Texten < / a >

Ta bort alla mellanrum UTOM den mellan a och href.

TopperHarley 77 sa...

Sänk jo veri mutch :D